zondag 5 augustus 2012

Dag 20 We bouwen rustig af.

Ook vandaag weer geen haast. We hebben geen "must do dingen" meer op het programma.
We hebben besloten St. Augustine niet meer te doen. Tycho liep er niet echt warm voor. En wij vinden lekker bij de villa relaxen en een beetje op ons gemak shoppen ook geen straf.
Dus, sorry het wordt een beetje saai, we beginnen lekker relaxt bij het zwembad. We lunchen niet echt, nemen alleen een koek(je). We willen namelijk betijds avond eten bij Cheesecake factory.
Vandaag staat de mall of Millenia op het programma en voor de mannen een rc winkel, dit voor Tycho z'n nieuwe kap en banden voor z'n rc auto.
Ik wordt dus af gezet bij de mall en we spreken over 2 uur af bij de apple store.
Ik kan eigenlijks niets leuks vinden en sta dus met lege handen bij de apple store. Tycho heeft al z'n wensen vervuld.
We spelen nog een beetje met de ipads maar besluiten toch geen ipad 3 te kopen. (we hebben morgen nog een kans bij de Florida mall :-) de lage koers maakt de ipad nu niet echt heel veel voordeliger. We stellen het nog een jaartje uit.
Op naar de cheese cake factory. We laten het ons weer goed smaken.



Pulled pork voor Michel



Pasta da vince voor mij



Grilled cheese voor Tycho

Tycho weet op de terug weg nog een spijkerbroek te scoren bij Americane Aegle.
Met een cheese cake to go rijden we betijds naar de villa.


We willen de koffers vast een beetje inpakken om te zien wat we nog kunnen kopen.

5 opmerkingen:

  1. Even flink bijgelezen, heerlijke en herkenbare dagen. Daar krijg je toch geen genoeg van. Leuk, ik heb ook een Guess horloge en tas gekocht, dat zijn nog eens leuke prijzen ten opzichte van hier.
    Gr. Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke relaxte dagen hebben jullie achter de rug ! En natuurlijk gaat mijn Disney hart sneller kloppen als ik lees over jullie Disney dag :-) Leuk om te lezen dat jullie het nieuwe spel in MK hebben gedaan. Gaat op ons wensenlijstje.

    Geniet nog lekker van jullie laatste dagen. Shop ze en ik zou toch nog maar eens nadenken over die iPad :-)

    Greetz,
    Patrice

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmm, de cheese cake factory, wat een enorme keus hebben ze daar heh? En cheese cake to go, dat is pas genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh lekker cheesecake factory. Met die enorme porties eten...Succes met de inpakkerj

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat toevallig dat je bij Karin op de vlucht zat!! Ik ga je blog nog even bijlezen!

    BeantwoordenVerwijderen